19 Kasım 2016 Cumartesi

CAM ÇOCUK_Jodi Picoult

✮✮✮✮✮
Osteogenesis Imperfekta kısaca OI hastalığı ile dünyaya gelen Willow O'Keefe'nin yaşam öyküsü. Olaylar aile bireylerinin, doğum doktorunun ve avukatlarının gözünden bölümler halinde anlatılır. Hastalığı sebebiyle hastane ve tedavi masrafları oldukça yüksektir. Bulunduğu ortamlarda onun kullanımına uygun düzenlemeler yapılması da gerekir ki; ailenin maddi durumu gün geçtikçe daha da kötüleşmektedir. Annesi Willow'un yaşam standartlarını iyileştirebilmek adına tazminat alabilmek için "Kusurlu Doğum" davası açar. Dava süreci oldukça sancılı geçer.
Her bir bölümde onların gözlerinden olaya bakarken ve -sen de haklısın- derken buldum kendimi. Okurken kendimi  yargıladım sürekli. "Ben olsaydım, nasıl davranırdım?"
Güzel bir konu, etkileyici bir anlatım, akıcı bir dil. Beğenerek okudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder